Αμφιλεγόμενες τακτικές που χρησιμοποιούνται στο internet marketing

Υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα αμφισβητούν τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης. Είναι όμως πολλοί και εκείνοι που υποστηρίζουν σθεναρά τη δύναμη του online marketing και το χρησιμοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προς όφελός τους.

Μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στο online marketing

Αν επιλέξουμε να αναφερθούμε στους ανθρώπους εκείνους που αμφισβητούν τις δυνατότητες του online marketing, θα δούμε ότι μερικές από τις απόψεις τους δεν διαφέρουν τελείως από τις δικές μας. Ας αναφερθούμε για παράδειγμα στην εταιρεία Gillette και την σχετικά πρόσφατη διαμάχη που δημιουργήθηκε για την τελευταία διαφήμισή της. Στη διαφήμιση δεν παρουσιάζονται καθόλου τα συγκεκριμένα ξυραφάκια. Ωστόσο, το γνωστό σλόγκαν που παρουσιάζεται στην διαφήμιση διαφέρει, όχι ως προς τις λέξεις αλλά ως προς τα σημεία στίξης, χρησιμοποιώντας ένα ερωτηματικό στο τέλος τις πρότασης “Είναι πραγματικά ό, τι καλύτερο για τον άνδρα;”

Με αυτή την διαφήμιση η γνωστή εταιρεία προσπαθεί να αφυπνίσει όλους αυτούς τους άνδρες που έχουν άσχημη συμπεριφορά και τους καλεί να δουν τα πράγματα από μία άλλη οπτική γωνία. Μετά από λίγες ώρες από την προβολή της συγκεκριμένης διαφήμισης, άνθρωποι από ολόκληρο τον κόσμο, μέσω των social media, άρχισαν να σχολιάζουν το θέμα και να προβάλλουν τις θετικές και τις αρνητικές τους απόψεις.

Σκεφθείτε, λοιπόν, τις τεράστιες διαστάσεις που έχει πάρει το θέμα αυτό με την απλή αλλαγή ενός και μόνο σημείου στίξης. Φανταστείτε τώρα κάτι παρόμοιο να είχε συμβεί και στη δική σας διαδικτυακή εταιρεία με μία και μόνο διαφήμιση. Η αντίδραση που θα φέρει μια διαφήμιση από μια τέτοιου είδους μέθοδο δεν σημαίνει ότι θα είναι η καλύτερη από όλους. Ωστόσο, θα είναι αρκετή για να σας βοηθήσει να διαφημιστείτε εκεί που εσείς θέλετε.

Σε σχέση λοιπόν με το online marketing, συνειδητοποιούμε ότι οι τακτικές που χρησιμοποιούνται από τις εκάστοτε εταιρείες δεν είναι απαραίτητο να είναι από όλους αποδεκτές, αρκεί να φέρουν το αποτέλεσμα που εμείς επιθυμούμε.